Přeskočit na obsah

Fan-club-penguin.cz

Sněžný ninja

Card-Jitsu Snow je čtvrtá hra ze série Card-Jitsu. Byla očekávána už v listopadu 2011, ale vydání bylo dvakrát odloženo až na 28. února 2013, kdy byla vydána verze beta. Na ostrově se objevila při Card-Jitsu párty na přelomu května a června 2013. Je to první hra, kde se hráči spojí proti počítačem řízeným protivníkům.

Hra se odehrává na horské plošině na poli o rozměrech 9×5 políček. Proti sobě stojí dva týmy: tučňáci, ve kterém je zastoupen jeden od každého živlu, a sněhuláci, jejichž počet se různí od jednoho do pěti.

V každém kole si hráči zvolí, kam se chtějí přesunout a jakou chtějí provést akci. Pohyb lze provádět pouze do určité vzdálenosti (znázorněno na následujícím diagramu), stejně jako útoky a léčení.

Z akcí mají na výběr útok, oživení hráče bez energie (prázdný indikátor) a využití power karty. A nebo také nemusí provést nic. Sněžný ninja navíc může léčit.

Každý z hráčů má indikátor energie, který ukazuje, kolik energie mu zbývá. O energii přichází útokem nepřátel a jakmile se mu všechna vyčerpá, nemůže dále ve hře pokračovat, dokud mu někdo nepodá pomocnou ruku. Poté ale má jen minimum energie, takže by se mu hodila pomoc léčitele (sněžného ninji). Později byla do hry přidána možnost bonusového oživení pomocí power karty.

Hraje se na tři kola a pokud je splněna náhodně vybraná počáteční podmínka (v beta verzi museli v posledním kole přežít všichni tučňáci, ale po vydání byla rozšířena o časový limit – většinou kolem 4 minut a plné zdraví všech tučňáků na konci posledního kola), je možné hrát ještě bonusové. Na konci je obrazovka, kde se nechají získat mince, známky a sněžný oblek nebo další ninjovské vybavení.

Možnosti pohybu

Živly

Pokud hráč v nějaké činnosti vyniká, je to vykompenzováno neschopností v činnosti jiné (např. sněžný ninja se dokáže rychle pohybovat, tzn. dostat se dál, ale jeho zbraně jsou velmi slabé.)

Ohnivý ninja s „nunčaky“ z pálivé omáčky disponuje průměrnými vlastnostmi a to jak rychlostí, tak i dosahem a silou. Power karty protivníka kromě poškození ještě dočasně ochromí. Speciální kombo je poškozování protivníka po tři tahy.

Oheň

Sněžný ninja má „šurikeny“ tvořené sněhovými vločkami. Díky nim má velký dosah, na který může napadnout protivníka a je také velmi rychlý. Sněhulákovi ale příliš neublíží. Power karty mu přidávají schopnost ozdravování spoluhráčů. Při kombu kolem sebe a dalších tučňáků po jedno kolo vytvoří neproniknutelnou ledovou krustu.

Sníh

Vodní ninja se nehýbe ani pomalu, ani rychle a s dosahem svého akvárka na tyči je na tom vyloženě špatně, ale to je vykompenzováno vysokou mírou poškození protivníka. Power karty mu zprostředkovávají dvojnásobnou sílu a při kombu se mu síla také zvyšuje.

Voda

Sněhuláci

Scrap

Scrap

Tento chlapík je opravdový tlučhuba. Má ale nemilosrdný švih a je pořádně natěšený sejmout každého ninju, kterého uvidí.

Oblíbené jídlo:
Posilňující gely pro atlety
Oblíbený pohyb:
Hraní na vzdušnou kytaru se svou raketou
Zvláštní znak:
Dokáže udělat 50 kliků po sobě a předvede to každému, kdo je ochoten se dívat
Hláška:
„Dostanu tě! A poletíš tak rychle, až se ti hlava roztočí!“

Tank

Tank

Tento chlapík řeší všechno brutální silou. Je to rváč. A moula. Ale není nejostřejším ninjou v Doju.

Oblíbené jídlo:
Farmářská snídaně (vejce, klobása, slanina, brambory, toast, palačinky, extra klobása a extra slanina)
Oblíbené pohyby:
Zrovna je dělá…
Zvláštní znak:
Vrčí když slyší jméno Sensei.
Hláška:
„GRUUGH!“

Sly

Sly

Vždy vyhledává akci, je podrazák, je odhodlaný, je nebezpečný!

Oblíbené pití:
Kola v plechovce
Oblíbené jídlo:
Kuřecí křídla s dipem z modrého sýra
Zvláštnost:
Během plánování zuřivě leští svou bowlingovou kouli
Hláška:
„Ou jé, dostaneme je. Ou jé!…“

Závěrečný zápas

Poté co hráč ovládne sílu sněhu a stane se sněžným ninjou, odhalí se mu jeskyně, ve které se bude moci utkat s úhlavním nepřítelem mrožem Tuskem. Po jeho poražení získá hráč jeho plášť a příslib návratu.