Rozhovor s Chrisem a Gordem #2
Přinášíme vám přepis druhé části rozhovoru s grafiky CP Chrisem a Gordem, které nedávno vydal Riyita na svém webu.
První dotaz pokládá Pictureman31 a zní takto: „Je hrozně těžké pořádně mezi sebou komunikovat. Bude někdy filtr tolerantnější? Chystáte pro nás letos novou formu komunikace?“
„Já rád komunikuji pomocí smajlíků, ale vím, že jsme velmi opatrní na to, co přes filtr pustíme. Koneckonců je to hra pro děti a my je chceme udržet v bezpečí,“ začíná Gord.
„Jde nám především o bezpečnost,“ souhlasí Chris.
Další otázka je od uživatele s nickem Flip Flap15, kterého by zajímalo, kdy se naplno vrátí EPF a jestli bude její návrat spojený s něčím zásadním.
„EPF je jeden z neoblíbenějších obsahů, co se ve hře tvoří, protože je to příležitost představit ve hře příběh. Přivedl bych zpátky Herberta a Klutzyho,“ říká Chris „Rozhodně se zase objeví. Přemýšlíme o různých nápadech, jaká by měla být jejich budoucnost,“ dodává ještě.
Uživatel Luigi's Mansion by rád věděl, zda se tým zase někdy zaměří na párty s příběhem.
„Rozhodně, každá příležitost přidat do párty příběh je úžasná. Má oblíbená párty s příběhem byla ta v říjnu 2014, kde byl Skip, který se ukázal být zrádcem. Něco takového jsme ještě nikdy neudělali, takže bychom takových párty určitě chtěli více, “ odpovídá za oba bratry Gord.
Chilly573 pokládá bratrům další otázku: „Hodně bugů existuje již několik let. Často se nenačte vodní Card Jitsu, načež se pak nedá hrát. Bude tento bug – spolu s mnoha dalšími – někdy opraven?“
„Víte, jedna z výzev u vývoje počítačových her jsou bugy. A jelikož je na ostrově každý týden něco nového, jejich výskyt je častější,“ sděluje Gord.
„Snažíme se soustředit na ty nejhorší, které nejvíce kazí požitek ze hry a ve volném čase se snažíme zaměřit na ty ostatní. Nejdříve jdou ale na řadu ty nejdůležitější, “ doplňuje Chris.
Captaina twyho by zajímalo, co je pravdy na tom, že lze potopit ledovec a pokud je to opravdu možné, rád by od dvojčat získal nějakou nápovědu, jak toho docílit.
„Musíte hodně vrtat sbíječkou a musíte stát na té správné straně,“ vysvětluje Chris. „Je potřeba, abyste dali dohromady spoustu kamarádů a nezůstávejte jen na jedné straně, “ říká naopak Gord.
Curious Penguina by zase zajímalo, jaké tři hlavní výhody přináší práce v Clubu Penguin.
„Pro mě je jednou z výhod, když vidím, jak něco vytvoříme, pak to zveřejníme, připojíme se, hrajeme s ostatními a z první ruky vidíme jejich reakce. To je opravdu skvělá odměna, protože nás pochválí, nebo řeknou, co bychom měli zlepšit, což si také rád poslechnu, pak totiž víme, co máme vytvořit příště. Takže tohle je pro mě ta největší výhoda,“ říká Chris.
„Jo, u mě je to stejné, také rád sleduji reakce poté, co něco zveřejníme,“ souhlasí Gord.
„Co bychom ještě zmínili? Asi vymýšlení všech těch různorodých nápadů pro párty. Třeba tvorba Halloweenu byla velmi zábavná. Zajímavé je také vymýšlet všechny ty aktivity, co na párty budou,“ pokračuje Chris.
„Pak se jenom programátorů ptáme, jestli to dokáží vytvořit,“ směje se.
„Já bych ještě zmínil zdejší prostředí, naše kolegy. Se všemi se tu skvěle pracuje. Je tu skvělé a zábavné pracovní prostředí,“ ukončuje odpověď na otázku Gord.
Nezapomeňte video sledovat až do konce, kde uvidíte, jak grafici vytváří nové výtvory.
Riyita už zveřejnil i třetí a poslední část rozhovoru. Jeho přepis vám přineseme co nejdříve.